5 motius per entrenar de manera global


Us donem una llista de raons per motivar-vos a fer exercicis globals:


1- Recuperació ràpida: no només ens centrem en un grup muscular i ens recuperem abans. A més podem treballar de forma més intensa a la sessió.


2- Estímul constant: al treballar globalment, el nostre cos tindrà una millor adaptació, ja que treballem cada setmana els diferents músculs del propi cos i no notarem l’absència d’activitat en cap zona del cos.


3- Motivant: entrenar totes les parts del cos evita la monotonia. Treballar el màxim de músculs possible fa que hi hagi més varietat d'exercicis. És una bona forma per evitar caure en una mateixa rutina i arribar a moments d’avorriment.


4- Bon mètode per perdre greix corporal: al implicar en l’activitat grans grups musculars, el metabolisme esta actiu durant més estona i això implica perdre greix de forma més ràpida.


5- Millora el rendiment: entrenar tot el cos comporta guanyar en força, resistència i coordinació global. Els exercicis multi-articulars impliquen treballar Core, propiocepció i equilibri dinàmic cosa que augmenta el nostre rendiment alhora de practicar activitat física.

#Entrenament

Posts destacats
Posts recents
Categories
No hay tags aún.
Segueix-nos
  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon